Elsas himmel

Allsång...<3

Kategori: Allmänt

Hej igår var jag som sagt på allsången och nu ska ni få några bilder därifrån. ;3
Som ni kanske också vet så kom jag och Rebecka in backstage och fick chansen att prata med Darin. ;3
Ni kommer få några av bilderna nu och sedan kommer jag ladda upp fler när jag kommer hem från landet om 3 dagar. 
Darin kallade mig faktiskt sötnos och han kramade mig och pussade mig på kinden.. Min nya idol.. ^^<3
Bilden på en ful Elsa och en söt Darin:
Massa andra bilder:
 
Fler bilder kommer sen. <3
 
Nu åker jag till Vaxholm med Rebecka. ;3 <3
 
Puss och kram!<3

Kommentarer

  • hobbyfotograf säger:

    ha en bra kväll! :D

    Svar: Tack, det var super kul. ;3 <3
    None None

    2012-08-02 | 18:08:58
    Bloggadress: http://bysaandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här: