Elsas himmel

Budapest!

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen och måste förstås säga förlåt för denna hemska uppdatering.
I morgon börjar min skola. ;__;
Här är mina fina budapest bilder på djur, hus, mat och apor. Det var 38 grader där och vi hade jättetrevligt. Vi som åkte var jag, pappa, pappas tjej Linda, lillebror Jakob (som avskyr att vara med på bild men är supersöt när han vill) och Lindas dotter Emma. 
 
Jag i Budapest...
 
 
Här är Ungerns huvudstad som heter Budapest, vi bodde på ett hotell på en plats som heter Oktagon...
 
 
En dag åkte vi till Skanzen som ligger långt borta. När man åker till Skanzen åker man förbi en stad vid namn Szentendre. Det är en jättegullig liten stad, här har ni bilderna där ifrån...
 
 
Sedan kommer vi ju till skanzen...
 
 
Sedan en dag så åkte vi till en saluhall, det är som en stor affär som säljer allt som kan ätas. ;)
 
 
En av dagarna åkte vi till ett stort äventyrsbad och badade tills vi blev så trötta att vi nästan somnade...
 
 
Tyvärr mådde inte min kamera så bra av fukten, men jag kunde inte strunta i dom här fina bilderna ändå!
 
 
Alexandra är ett jättefint café som vi var på när vi firade Lindas födelsedag...
 
 
Här är på oss apor...
 
 
Jag har färgat håret också under resan som ni kaaaanske kan se, liite mörkare. ;)
 
Okej till sak, här kommer bild på massa god mat...
 
 
Sedan blev vissa av oss liite kletiga i ansiktet av allt gott och då kände jag att jag behövde rycka in...
 
 
Men grattis, du klarade dig igenom alla dessa 10000-tals bilder. :)
 
Kram!
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ja va bra! Nu kan jag sno några ;-)

    Svar: mm. :)
    None None

    2012-08-15 | 10:00:10
  • Rebecka säger:

    gud vilka fina bilder elsa , du alltid lika finn gumman , älskar din blogg till 10000 % MVH Rebecka <333 :)

    2012-08-15 | 17:15:15
  • Rebecka säger:

    gud vilka fina bilder elsa , du alltid lika finn gumman , älskar din blogg till 10000 % MVH Rebecka <333 :)

    2012-08-15 | 17:15:27

Kommentera inlägget här: