Elsas himmel

Campingen. :D

Kategori: Allmänt

Nu har jag tyvärr varit dum och VÄLDIGT oaktiv på bloggen men  igår till idag var faktiskt skolan och campade. 
Jag var där med mina kompisar och vi flummade runt, grillade och dom badade fast inte jag då, jag är ju badkruka.
På kvällen åkte jag och Rebecka hem för det var ju så förbannat kallt men Nikki, Edith, Mathilda, Lamara, Carro, Lollo, Nina och alla andra goa människor stannade.
På morgonen efter (idag då) åkte jag och Rebecka dit igen och hjälpte dom att städa, nu sitter jag hemma och chillar med Nikki och Edith. 
Camping bilderna...
 
 
Kram!<3

Kommentarer

  • Rebecka säger:

    fina bilder <33 :)

    Svar: Tack <3
    None None

    2012-08-21 | 15:35:05
  • Molly säger:

    Finaste bilderna!

    Svar: Tack sötnos<3
    None None

    2012-08-22 | 08:06:49

Kommentera inlägget här: