Elsas himmel

Sjuk

Kategori: Allmänt

Jag har idag varit sjuk. Ja sjuk med ett s, ett j, ett u och ett k.
Jag har legat och tjutit som en brandvissla hela dagen och vid lunch släpade jag mig iväg till tandläkaren. Som tur är hade jag inga hål.
Jag har haft ont i öronen och mått sämst men det är mycket bättre nu.
I morgon kommer jag till skolan. YEEEY! :)
Om Eddie kan så ska jag och hon färga håret tillsammans. :) <3
 
Mina tankar kretsar just nu runt en tävling från goSupermodel.se. Där dom söker modebloggare som ska blogga om deras animerade modeller och om goSupermodel "mode". Jag föll direkt för det. Men sedan kom jag på att det bara är korkat att förstöra sin blogg med reklam om en nördig hemsida. 
 
 
Kram <3

Kommentarer

  • Lee @ gosupermodel.se säger:

    Stackare. <3

    Svar: Aww <3
    None None

    2012-08-29 | 21:25:09

Kommentera inlägget här: