Elsas himmel

Webcam barn.

Kategori: Allmänt

Nu ska jag berätta lite hur det ligger till med min blogg och mina tidigare bloggar.
Idag gick jag in på min blogg igen för första gången sedan ett halvår tillbaka. Hur mycket har man inte växt?
För ett halvår sedan så..
1. Bar jag runt min dator för den enda kameran jag hade var min DÅLIGA webcam. -.-'
2. Jag trodde det var coolt att ligga på golvet och kräla.. ^^
3. Jag blekte inte håret innan jag tonade det rosa så det blev typ brunt, rosa. xD
4. Jag skrev "Pöss" efter varje inlägg. 
5. JAG BLOGGADE OM SÅ OINTRESSANTA SAKER ATT KLOCKORNA STANNADE... ;___;
Min gammla blogg..
ezziesblogg.bloggplatsen.see
 
Men jag tycker jag har växt nu och utvecklat min blogg till en relativt snygg och intressant blogg, vad tycker ni? 
 
På måndag ska jag vara ledig (WOHO) för att jag ska vara med och spela in en reklamfilm, mer kan jag inte säga om den förän den har publicerats och dom eventuella bilderna jag tar där kan inte heller publiceras förän när reklamfilmen publiceras. 
Jag ska käna lite pengar på det också, det är kul. Tror jag ska lägga pengarna på ett frisörbesök (färga håret i Elsa Billgren oranget) och på att bli "PRO-medlem" här på blogg.se för då kan jag skaffa domän och snyggare blogg.
 
Men puss på er. ;3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: