Elsas himmel

Bilder

Kategori: Allmänt

Hej och tack för alla fina komentarer under eftermiddagen. ;)
Nu ska jag som jag lovade bjussa på lite fina bilder från Vaxholm som jag har tagit och det är som vanligt © på dom alla. :)
Det har varit så fint väder och så kul att vara i Vaxholm med släkten. Jag och Baladine kom jätte bra överens och jag saknar henne super mycket. Jag ska skicka brev till Baladine/Bamboo i veckan. ;3 
 
Jag och Rebecka var ju som sagt i stan idag och mamma köpte en stationär dator, som då är hela familjens. Det blev en IMac, så snygg och bra och sedan det bästa den har en inbyggd sak så man kan stoppa in minneskortet i kameran i datorn och överföra bilder på 1 minut! ;) <3
Rebecka och jag har varit super duktiga och poserat så fint framför kameran idag så nu kan jag bjuda på lite bilder på oss. Har saknat henne SUPER mycket och jag är sååå glad att hon är hemma! <3
 
Mina planer för kvällen är nog att äta middag och sedan gå ut och ta bilder med min Rebecka. <3
Kram på er alla duktiga bloggläsare som komenterar!<3

Kommentarer

  • Rebecka säger:

    fan vad gullig du är :) <3

    tack för halsbandet ska bära det tills det går sönder <3 :)

    Svar: <33
    None None

    2012-07-28 | 18:56:17

Kommentera inlägget här: