Elsas himmel

Elsa och Edith flummar loss.

Kategori: Allmänt

Hej alla söta!
Jag har tyvärr inte bloggat idag på grund av att blogg.se sa att jag inte kunde logga in... grrrr... >.<
Men nu äntligen kunde jag logga in, idag har jag varit med Edith i karlaplan. Vi åt på Mac Donalds, köpte lite kläder och skrattade som vanligt ihjäl oss. <3
Så länge sedan jag träffade henne.. typ vid skolavslutningen. Måste träffas snart igen! <3
 
I morgon ska jag och Rebecka på allsång, ska bli sååå kul. Rebecka ska dela ut blommor i eftertexterna och hon som då är världens bästa bästis valde att ta med mig! :) 
Kameran ska laddas och ska med i morgon, varför missa ett så bra tillfälle att få foton på Darin. :D <3
Så om ni undrar varför det låter så falskt på allsången i morgon så är det Elsa och Rebecka som skakar loss. ;) <3
 
 
 
Dagens diss...
 
 
Dagens hiss... 
 
 
Kram!

Kommentarer

  • maya säger:

    Hur kan du inte gilla salmiak choklad?!?!??!?!

    Svar: Jag älskar lakris men just den där smakade inte lakris... ;__;
    None None

    2012-07-31 | 09:43:18
    Bloggadress: http://sociallyawkward.devote.se

Kommentera inlägget här: