Elsas himmel

Hej igen!

Kategori: Allmänt

I går kväll kom Rebecka hem från en semester i Canada på 5 veckor. Jag har saknat henne jätte mycket. :)
 
Baladine  och Lena åkte hem i torsdags och jag har tagit 10000 tals fin bilder. Tyvärr vill jag inte ladda upp bilder på Baladine eller Lena för jag vet inte om dom vill det men ni får bilder från Vaxholm ikväll. ;)
 
Idag ska jag, lillebror, mamma och Rebecka till stan och kankse köpa en dator. Tar massa bilder, lovar. ;) <3
 
Tack Caroline för att du länkade min blogg som bästa bloggen, det värmer. <3
 
Om ni komenterar min blogg och länkar er blogg kan jag länka era bloggar på min blogg. ;)
 
Puss älsklingar! <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jätte fin blogg!

    /leemonade.devote.se

    Svar: Tack. :) <3
    None None

    2012-07-28 | 15:55:41
  • J O S E F i N - josfors säger:

    Fin blogg du har! :)

    Svar: Takkkah man Takkah. ;)
    None None

    2012-07-28 | 16:27:38
    Bloggadress: http://josfors.blogg.se/
  • Freja säger:

    Skulle vilja åka dit. Kram :)

    Svar: mm. :)
    None None

    2012-07-28 | 16:29:51
    Bloggadress: http://meebe.blogg.se

Kommentera inlägget här: