Elsas himmel

Välkommen till Sverige!

Kategori: Allmänt

Godmorgon alla söta, nu har jag precis packar klart min resväska och ska nu åka till Vaxholm. Lena och Baladine har anatagligen lamdat nu och dom kommer nog till Vaxholm snart, men dom kommer ju vara så trötta så det gör inget om inte jag är där när dom kommer.
Har tyvär inget internet på landet i Vaxholm men kommer ladda upp massa sommar bilder på bloggen när jag kommer hem igen om två veckor.
Det käns konstigt och lite pinsamt att träffa Baladine för vi har ju bara brevväxlat när vi var typ 8 år och mina brev till henne var liksom sämsta google translate engelskan i... x)
Idag har jag varit en ducktig liten flikkah och skickat ett vykort till familjen jag bodde hos i England, det tog låååångt tid men nu är det skickat och klart.
Snälla om du tittar in på min blogg varför då inte kommentera, jag bits inte. :)
Saknar dig också Beckah men du kommer ju hem snart och då ses vi. <3
 
 
Kramar Elsa

Kommentarer

  • Edith säger:

    Trevligt att du har bytt blogg IGEN haha ^^ Nejmen saknar dig, men nu måste jag gå och åka värsta finlandsbåten. Kommer dela hytt med farsan och brorsan så jag har ingen aning om vart jag ska kunna byta om... Men men

    2012-07-18 | 15:08:54
  • Freja säger:

    Jätte fin blogg. c:

    Svar: Tack. ;)
    None None

    2012-07-28 | 16:12:12
    Bloggadress: http://frejicdeadly.blogg.se

Kommentera inlägget här: