Elsas himmel

Hejdå Rebbis!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Idag är jag allmänt dyster för att idag åker Rebecka till Canada och vi kommer inte ses på 5 dumma veckor! ;(
Jag har ju laddat över bilder till bloggen via Rebeckas dator för att hon har en dosa som man stoppar in simkortet i och sätter in i datorn som överför bilderna och jag har ingen sådan så ja... Det blir inga bilder på bloggen för än jag köpt en dosa... ;(
Och dagen blir ju inte mer underbar för att jag måste städa mitt extremt stökiga rum OCH därtill byta kaninskit. x(
Kram på er!

Kommentarer

  • Rebecka säger:

    Hejjj elsa , jag är i Canada nu det var en lång och jobbig resa men nu är jag här saknar dig jätte mycket vi ses när jag kommer tillbaka med lite presenter till dig .

    Bästa Rebecka

    PS , kommer att kunna läsa din blogg varje dag har med mig min dator

    2012-06-23 | 01:20:58
  • Rebecka säger:

    hej hoppas allt är bra saknar dig jättttttttttttttte mycket . hoppas du har kul på din språkresa och med beladin

    2012-06-24 | 23:49:42

Kommentera inlägget här: