Elsas himmel

I'm so happy!

Kategori: Allmänt

Yäääs, lycka på största nivå här. ;3
Jag kommer kunna blogga i England så jag slipper blogg pause, ska få låna Lindas dator (Linda=pappas tjej). Så ni kommer kunna följa mig under språkresan!
Igår fick jag världens sötaste IPhone skal av pappa, kär i det!:
Dom senaste dagarna har jag mest suttit hemma och varit deppig och resfebrig. Känns ju bättre när jag gör ett forum på GoSuperModel där jag frågar om folk varit på språkresor och hur dom hade det när en tjej skriver "Jag bodde i världens sämsta familj. Dom gav oss vatten, och macka utan smör till lunch. Gjorde ingenting med oss på familjensdag, min kompis fick problem eftersom hon är laktosintolerant, och de gav henne ingenting. Vi skulle på utflykt och behövde middag, de frågade om det verkligen var nödvändigt och gav oss motvilligt en till macka och en till flaska vatten. Vi fick sova i samma säng, ihopknödda i ett mini rum, dessutom hade dem en pudel som stank parfym, vi åkte bil första dagen och var tvungna att ha den i knät. De gav oss i princip färdig mat varje kväll.". Är orolig kan inte sova....
Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: