Elsas himmel

Morgon med Rebecka!

Kategori: Allmänt

Godmorgon alla glada bloggläsare!
Just nu sitter jag bredvid Rebecka. Vi har just gottat oss och ätit äppelkaka. Rebecka tycker inte den var särskilt god, I have no comments äter ju typ allt som innehåller socker. ^^
Rebecka har hält i sig en hel Rasta star (energidryck för er som är liiite efter) så hon kommer psyka runt hela dagen. 
Snart ska jag och Rebecka dra in till Östermalmstorg och chilla runt lite i affärerna och leta efter present till mamma. Tänker inte säga vad jag tänker köpa för att alla i min familj och min släkt tittar min blogg hela tiden. 
I morgon åker Rebecka till Canada och kommer inte tillbaka förän om 5 veckor. ;__;
Ja och den 1/7 åker jag till England på språkresa till England, kommer bli sjukt pinsamt att ta sig fram där i England på en svenne Engelska.. ^^
 
Idag lystes min dag upp totalt  när jag hör brevbäraren komma med ett brev från min mosters, mans, systers dotter som ska följa med min moster från USA till Sverige när jag kommer hem från England vid typ den 16/7 or something...
Min moster bor i USA och hon kommer bara hit en gång om året. 
Men hon skrev på Svenska faktiskt. Hon pratar ju Engelska men min moster kan Svenska så jag tror att hon hjälpte henne skriva brevet.
Nu får man väll knåpa ihop något brev tillbaka på Engelska. Undra vad jag ska skriva, hon skrev till mig att hon hoppas vi blir bra kompisar och att hon tror att vi kommer ha jätte kul. Det tror jag också att vi kommer ha, får skriva det.
Har aldrig träffat henne bara brevväxlat för typ 2 år sedan... haha nästan pinsamt att träffa henne efter alla mina töntiga brev med google translate Engelska i. x)
Men det ska bli jätte träääävligt. ;)
Men nu ska jag vara lite med Rebecka, det är ju hennes sista dag i Sverige nu på ett tag. Kommer sakna henne! :( <3
Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: