Elsas himmel

Utelåsta åhhsnoooohhr

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu har jag varit med Rebecka i affären och köpt godis, tramsat och vi blev sist men inte minst utelåsta! x)
Vi flummade runt och glömde bort tiden TOTALT så vi blev ute låsta och vi fick stå och skrika på Rebeckas grannar men ingen jävel brydde sig, FÖRUTOM killen/mannen (eller som Rebecka vill att jag ska skriva "gubbisen...") skrek åt Rebecka att inte kasta stenar... Rebbe tittar nog lite mycket på film står och kastar sten och skriker som en appppppa...
 
 
Detta var lite oserrrrriiiösa bilder från min tur till affären med Beccka, low u, BFF 4-ever. :3
Kram och puss från Elsa och Becka!

Kommentarer

  • Eminem säger:

    hahaha fan va kul vi hade i går jag somnade inte för en kl 00.30 igår , jag blev aldrig trött . jag måste prata med dig sen zzzie <33333 :) älskar dig

    Svar: Hahaha naw... ja<3
    None None

    2012-06-20 | 08:07:28
  • matilda säger:

    gott med godis! kram

    Svar: Nom nom. ;3
    None None

    2012-07-28 | 16:20:23
    Bloggadress: http://matillda.blogg.se

Kommentera inlägget här: