Elsas himmel

En lördag

Kategori: Allmänt

Idag är det lördag och jag känner mig otroligt trött. Igår var jag på operan och såg balett med mormor, det var jätte fint och super trevligt. Idag kl. 10.00 åkte jag, pappa, Linda och Emma till IKEA. Vi köpte nästan allt man kan köpa, påslakan, godis, en filt, en madrass, galjar, lampor och pennor. Vi köpte också en ny hamsterbur till lilla Fatima. Tack för en trevlig dag och tack mormor för en fin kväll på operan. ;3
 
 
 
Bloggandet är inte längre något större intresse som ni kanske har märkt. Jag tänker att min framtid är viktigare än en sida där jag bara skriver ointressanta saker om mig själv. Jag bloggar bara när jag har lust och tid. 
 
Kram eller vad man nu förväntas skriva.

Kommentarer

  • Edith säger:

    Kan man köpa hamsterburar på ikea?? :o

    2012-10-07 | 21:54:56

Kommentera inlägget här: