Elsas himmel

Känslor i en tävling

Kategori: Allmänt

Tänk hur många fina stunder och hur många känslor man kan fånga bara av att trycka på en liten knapp. Jag har insett hur viktig fotografering är för mig, det är mitt största intresse. Det är bara så otroligt att man kan ta bilder. 
 
Jo, som ni märker är jag väldigt tankspridd och väldigt lycklig. Jag tog mitt livs bäst bild idag som jag sedan redigerade lite och sedan BOM så kan jag nu stolt presentera den!
 
 
Bilden är tagen av mig, mig och mig så det är ett stort © på bilden. 
 
TÄVLING!: Nu till den lilla tävlingen. Du ska skriva vad du tänker på när du ser bilden jag tog idag. Priset är att jag länkar din blogg bland mina länkar och att jag gör en inlägg där jag länkar din blogg som veckansblogg. So Good Luck. <3
 
Kram!

Kommentarer

  • Jessica K säger:

    Gillar bilden starkt!

    2012-09-19 | 18:16:32
  • Edith säger:

    Har inte ens en blogg så liite onödigt... Men ändå!

    Jag tänker på lycko-blandad sorg och kärlek. Sorgen kommer i olika stunder och styrkor (de mörka molnen) och där solens strålar träffar det vita molnet så uppstår lycka. Och det är någonting med bilden som bara skriker KÄRLEK. <3 Och ju mer man tittar på bilden desto mer FÖRSTÅR man. Inte för att jag riktigt vet vad man förstår, men man FÖRSTÅR bara. Det är en känsla som man inte riktigt kan förklara...

    Ja, jag vet inte, nånting sånt.. hehe... Men den var jätte fin. :)

    2012-09-19 | 20:18:12
  • Edith säger:

    Sen är det ju himmelen också, den visar bakgrunden av livet och att det finns bra stunder även i allt det dåliga.

    2012-09-19 | 20:20:34
  • Edith säger:

    Fan va cheesy det blev nu... aja, förlåt att jag spamar kommentarer...

    2012-09-19 | 20:29:37
  • Nikki/Heffa5 säger:

    Tänker på den dellen av himlen där änglarna sitter och gråter över att det inte har något riktigt att gråta över...

    Döden, i ett lila perspektiv...

    2012-09-20 | 08:53:22
    Bloggadress: http://nixlife.spotlife.se/

Kommentera inlägget här: