Elsas himmel

Prov

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis skrivit prov, sjukt scary. Vi hade prov på etik och moral och vi skulle skriva om det var okej att äta djur och göra päls av dom. Jag har så delad åsikt om det så jag visste inte vad jag skulle skriva men nu är det inlämnat och jag får säga att jag faktiskt är relativt nöjd. 
Idag är det fredag och i eftermiddag ska jag dra ut till landet (Uvö) bland alla älgar. Vi ska äta kräftor, begrava min hamster som dog i veckan och jobba i trädgården. Vi får se hur mycket jag är ute, funderar på att åka hem på söndagmorgon för att också få lite tid till läxor osv. 
Det är helt sjukt hur mycket mer press vi har på oss nu mot vad vi hade förut i mellanstadiet, det är som att gå från att aldrig få läxor till att få nya läxor att lämna in varje dag. Men jag presterar bäst i press och jag gillar faktiskt läxor. 
Bild från budapest....
 
 
Kramar! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: