Elsas himmel

Skor och hemtelefoner

Kategori: Allmänt

Först så måste jag tacka min älskade mamma för dom fina löparskorna. För att jag har ju börjat på löpning, skolan håller gratis löpningskurs efter skolan och jag går ju inte på någon sport så då tänkte jag att det skulle vara kul med ett nytt intresse.
 
 
Sedan till hemtelefoner. Det är ytterst få som har en hemtelefon och det är typ INGEN som har en med tråd. Är det närmast antikt nu eller? x)
Jag älskar vår trådtelefon, man vet ju alltid var den är och det är inget fel på den.
 


 
 
Kramar!<3
 

Kommentarer

  • Nikki/Heffa5 säger:

    Vi har hemtelefon, men en bärbar.. Like you'r shoes!

    2012-09-18 | 17:01:07
    Bloggadress: http://nixlife.spotlife.se/
  • Edith säger:

    när du fick skorna så var jag ju hemma hos dig och då sa du till din mamma att de var skitfula x)

    2012-09-18 | 17:16:17

Kommentera inlägget här: